پژوهشکده مطالعات مکران
 
en ورود

نشست سردار دهقان، دبیر شورای توسعه سواحل مکران با اعضای دانشگاه هرمزگان

نشست سردار دهقان مشاور محترم مقام معظم رهبری و نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای توسعه سواحل مکران و دبیر این شورا با اعضای هیات علمی دانشگاه هرمزگان و دانشجویان در مجتمع آموزش عالی میناب

در این نشست جناب آقای دکتر مرادی رئیس مجتمع آموزش عالی میناب به بیان پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان میناب و مجتمع آموزش عالی میناب جهت ایفای نقشی موثر در توسعه سواحل مکران پرداختند. همچنین ایشان به بیان برخی مسائل و مشکلات زیرساختی در شهرستان و همچنین در مجتمع دانشگاهی میناب پرداخته و بیان داشتند که در صورت رفع این مشکلات، چشم انداز بسیار روشنی پیش رو خواهد بود.

دیگر حاضرین در جلسه از جمله رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای شهرستان میناب و همچنین تعدادی از دانشجویان مجتمع آموزش عالی میناب، به طرح مسائل و مشکلات در حوزه های مربوط به خود پرداختند.

شایان ذکر است در این نشست حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمی امام جمعه شهرستان، معاون پژوهشی دانشگاه هرمزگان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، بخشدار مرکزی، جانشین انتظامی، نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، اعضای شورای اسلامی، شهردار تیرور، دهیار گوربند و تعدادی از معتمدین محلی نیز حضور داشتند.

در پایان سردار دهقان به بیان اهداف و چشم انداز کلی از توسعه سواحل مکران پرداخته و بیان کردند که این منطقه از نظر امکانات و ظرفیت های بالقوه مکان بسیار مناسبی جهت رشد و توسعه کشور است. ایشان همچنین خواستار نگاه فرامنطقه ای به سواحل مکران شده و اضافه کردند توسعه ی منطقه بصورت درون زا خواهد بود و قرار نیست سازمانی از بیرون از منطقه باعث ایجاد توسعه شود.

0   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 160
captcha